|
|
|
|
|
Emulátor |
|
|
|
|
|
|
Emulátor pro
IQ151 v jazyce JAVA od Lukáše Macury a Tomáše Frankeho |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
→ podpora
modulu Grafik v rozlišení 512x256 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
→
ukládání souborů v komprimovaném formátu CSW |
|
|
|
|
|
|
|
|
→
načítání souborů Wav nebo CSW (změna polarity signálu POKE 27,214) |
|
|
|
|
|
|
|
→ CSW
soubory lze ukládat jen s připraveným souborem CSW, který lze jednoduše
vytvořit |
|
|
|
|
|
pomocí
dialogového okna tlačítkem "Save" po zadání názvu souboru |
|
|
|
|
|
|
|
→ klávesa
F6 aktivuje monitor pro strojový zápis programu (klávesa R - návrat pro
BASIC) |
|
|
|
|
|
→ klávesa
F7 nahrazuje červené tlačítko RESET |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
V tuto chvíli
se věnuje emulátoru Tomáš Milata, který do emulátoru instaloval tyto nové
funkce: |
|
|
|
|
1) Load/Save
binárního souboru + Debugger (dobré pro vývojáře SW pro IQ) |
|
|
|
|
|
|
2) emulace
SD-ROM modulu |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3) ukládání
nastavení do konfiguračního souboru. (Emulátor si pamatuje poslední
nastavení) |
|
|
|
|
|
4) zvuk je nyní
odladěn i pro Linux a Mac. Už žádné "prdění". |
|
|
|
|
|
|
|
|
5) doplněna
emulace modulu Disc2(Floppy) - možnost používat CP/M, Amos s disketou |
|
|
|
|
|
6) doplněna
funkce copy+paste, copy je z paměti IQ151, paste je emulace stisků |
|
|
|
|
|
|
7) změna
rychlosti CPU IQ151 až do násobku 40x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
emulátor stahuj zde ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|